top of page

Algemene voorwaarden

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren.

Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. 

​Een product is ondeugdelijk als:
Het niet compleet is;
Het beschadigd is;
Het kapot is of het niet goed doet.

​Als er iets mis is met een product binnen 12 maanden na aankoop, horen wij het graag!

sommige gevallen is het ook gebruikersschade en kunnen wij dit niet onder garantie laten vallen, echter willen wij u als bedrijf hierin zeker tegemoet komen.

​


Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar babyshoplittlebunny@gmail.com.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.

Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

bottom of page